Translate

2018. június 13., szerda

17. Megbukott a családfentartó!

A mai bejegyzésben a családfenntartó bukásáról és a kéréseiről írok.
Igen,egy bukott családfenntartóról, magamról  írok!
Igen, mert úgy érzem most már évek óta, hogy a családfenntartó kifejezésre méltatlan lettem.

                               Történetünk,helyzetünk részletesen a képre kattintva olvasható.
http://www.5mp.eu/web.php?a=elniakarunk
                                                        Döntenem kellett!
1.NEM:
-munkahely és pénz,
-szeretett feleségem ápolási intézményben,
-gyorsan özvegység,
-gondoskodás, ápolás átruházva,

2.IGEN:
-én otthon ápolom a feleségemet,
-nincs munkám,jövedelmem,
-sokáig együtt lehetek a szeretett személlyel,
-anyagilag végleg nyomorba döntöttem magunkat,
   
Szeretett feleségem egészségi állapota miatt rengetegszer felmerült az a kérdés, hogy én ápolom otthon Őt, vagy elhelyezem egy ápolási intézményben.
Én ilyenkor nagyon gyorsan határozottan döntöttem mindig. Én fogom ápolni,mert nem szeretnék gyorsan, idő előtt özvegy lenni!

Ezzel a döntésemmel viszont anyagi nyomorba döntöttem és véglegesen ott is tartom magunkat.

Eleinte bizakodtam, hogy találok Interneten, otthonról végezhető munkát. De ez hiú ábrándnak bizonyult!
 Időközben a rengeteg gyógyszer "mellékhatásaként" kialakult nyelési reflex megszűnése miatt már nem is hagyhatom magára. Bármikor,akár egy korty víztől is megfulladhat!


http://www.5mp.eu/web.php?a=elniakarunk
                                                               Jól döntöttem?
Havi bevételünk  az éhenhalásunkhoz sok........másra már nem jut.
Az Ő öregségi nyugdíja:41.800 Ft
Én 22.800 Ft foglalkoztatást helyettesítő támogatást kapok.

 Csődöt mondtam mint családfenntartó! Ez lelkileg nagyon megvisel, de nem adom fel!
                                                        Kérésem!
Keresek olyan itthon végezhető jövedelemszerző tevékenységet (MUNKÁT), amely mellett szeretett feleségemet is ápolhatom. 
       Előnyeim:
-Keveset alszom, így sok időt tudok a munkára fordítani. 
-Kis összegű bevételnek is nagyon tudok örülni.
                   Korlátaim:
                        -Csak a lakásból tudom végezni a munkát,Őt nem hagyhatom magára.
                        -Pénzt befizetni nem tudok, mert nincs miből. 
Tisztelettel kérem Önt, ha tud ilyen lehetőségről értesítsen a fejléckép alatti elérhetőségeim bármelyikén!
Illetve, ha nem okoz problémát akkor ossza meg ezt a bejegyzést az ismerőseivel, talán eljut olyan személyhez aki tud segíteni élethelyzetünk megváltoztatásában!

               A remény hal meg utoljára..........