Translate

2018. június 20., szerda

20. Gyógykezelés mellékhatása = RENDŐRSÉG!

Kivizsgálás >>>> Gyógykezelés >>>>3 napi hideg élelem, Rendőrség.
Ez a történet 2013. Márciusban kezdődött és a "mellélhatásaként"  2014. Júniusban a Rendőrségen találtuk magunkat miatta.

                                          Zsókáról ez a fotó 2013. Márciusában készült. 

Az akkor már több mint 2 éve tartó állandó és csillapíthatatlan fájdalmának enyhítésére illetve megszüntetésére kerestem segítséget a Facebookon. A segítségkérésemre hamarosan egy Úriember jelentkezett telefonon és felajánlotta a segítségét a következő szöveggel:
"Amennyiben hisz még az orvosokban a kedves felesége, úgy felajánlom a segítségemet a gyógyíttatására. A kivizsgálásokat,gyógykezeléseket én finanszírozom. Valamint az utazási és az ön szállás és étkezési költségét is fizetem,hogy a felesége mellet lehessen végig. Önöknek ez semmibe nem fog kerülni."

Én a meglepetés hatása alatt  kétszer megkértem,hogy ismételje meg mert azt hittem valaki rossz tréfát űz velünk. 
Szerintem nincs olyan személy aki ilyen ajánlatot vissza utasítana! Természetesen mi is elfogadtuk és minden aggodalmunk elszállt amikor a számlánkra megérkezett az utazási költség és emailben a vizsgálatokra lefoglalt és visszaigazolt időpontok.
A Húsvéti ünnep után, Április 04-én délután megérkeztünk Budapestre az előreegyeztetett vizsgálatsorozatra egy magánkórházba. Ő ott várt bennünket és minden vizsgálat percre pontosan megtörtént!

A vizsgálatok után kiderült, hogy hosszabb  és részletesebb Kórházi kivizsgálásra van szükség a fájdalom okának megtalálására és megszüntetésére.
Az Ő azonnali intézkedésének köszönhetően Zsókát másnap fogadták is a kórházban. Ezt az éjszakát már egy budapesti panzióban töltöttük. Következett a 12 napos kivizsgálás egy Szalmonella fertőzéssel egybekötve........
Egyértelmű eredményt nem, csak feltételezett okokat sikerült megállapítani a doktoroknak!
 Ekkor az Ő általa Istenített sebészhez utaztatott bennünket Orosházára. Ahol VIP ellátásban részesültünk és elvégezték a műtétet Zsókán......amely sajnos nem hozta a remélt eredményt.
Pár nap lábadozás után speciális Magánmentővel Budapesti magánkórházba szállíttatta szeretet feleségemet további kivizsgálásra és ellátásra.
Sajnos ott sem találták meg a fájdalom okát és csillapítani sem tudták!
Erről részletesebben a 9. bejegyzésemben írok.


Május 03-án hazautaztunk Nagyatádra tovább fájni......

Belátta és elismerte az orvostudomány korlátozottságát!

Ő végig fizette az én étkezésemet,szállásomat és ami rajta múlott a gyógykezelésben,vizsgálatokban valóban mindent megtett Zsókáért. Betartotta az ígéretét!
Kivéve azt a részt amelyben azt ígérte,hogy "addig nem engedem haza Zsókát amíg a fájdalmát meg nem szüntetik!"  de ez nem Őrajta múlott!
Nagyon hálásak vagyunk Neki ez úton is a segítségért!




A gyógykezelés sorozat "mellékhatása".
2014. nyarán a Postás hozott egy idézést a Rendőrségtől mindkettőnknek.
Gyorsan számba vettünk bűneinket, de nem tudtunk olyat felidézni amiért a Rendőrségen kellene számot adnunk. A "meghívón" jelzett helyen és időben nagy izgalommal jelentem meg egyedül mert a Zsóka akkor már fekvő beteg volt.
Ott közölte velem a nyomozó, hogy kár volt 3 napi hideg élelmet vinnem mert a jegyzőkönyv felvétele után hazamehetek. Csak tanúként hallgatnak ki a jótevőnk több  10 M Ft-os csalási ügyében.
Miránk annyi tartozott, hogy Ő azt állította Zsóka gyógykezelésére a valóságnál harmincszor nagyobb összeget fordított.
Én elmondtam és számszerűsítettem a valóban ránk költött összeget. Ezt jegyzőkönyvezték és valóban haza engedtek.

Sőt!
A Rendőrség valóban szolgál,........mert  a nyomózó megértve a helyzet még aznap délután kijött a lakásunkra a Zsóka vallomását is felvenni.