Translate

2018. május 18., péntek

7. Újraélesztés és Kóma utáni cselekedetek.




                                                       Élet a halál után.


2012. Január 01.

Fizikailag legyengülve, lelkileg megtörve állapítottuk meg, hogy ami miatt a halálba indultunk az megmaradt továbbra is. Nevezetesen az ismeretlen eredetű és immár lassan 1 éve tartó erős,állandó és csillapíthatatlan fájdalom!
Nem tudom én milyen "szereket" kaptam újraélesztéskor a Mentőktől illetve az Intenzív Osztályon.
Akkor úgy éreztem, hogy nagyon intenzíven, ember feletti erővel, szinte dühösen neki álltam újra harcolni............
Világgá akartam kiabálni az egészségügyi krízisünket, Zsóka fájdalmát.
Segítséget reméltem a fájdalom megszüntetésére!
Rengeteget telefonáltam, számtalan emailt elküldtem olyan helyekre,személyeknek ahonnan/akiktől támogatást reméltem.
Voltam annyira naiv, hogy azt hittem a Médiát érdekli a történetünk,helyzetünk.
Tévedtem!
Ők csak akkor vevők ilyenre amikor vér folyik.
Illetve megtört a jég amikor az MTV Megoldások Magazinja Február 20-án 12 perces riportot közölt velünk. Adásban, élőben kapcsolták a debreceni Ritka Betegségek Tanszékének vezetőjét, aki közölte "ha a Zsóka még bízik az orvosokban akkor ő fogadja egy kivizsgálásra". Mi ennek jobban örültünk mint az a bizonyos majom...!
Újabb probléma merült fel...Igen az amiből akkor már semmi nem volt,a pénz! Kétségbeesett telefonálások után - időben- összejött az utazásunk és az ott tartózkodásunk költségének a fedezete.
Már a debreceni Klinikán voltunk amikor a TV2 Tényekben leadták a Megyei Televízió riportjának a rövidített változatát.

https://tenyek.hu/tenyek/28455_ongyilkos_lett_a_fajdalom_miatt_-_tenyek_riport.html


2012. Március.
 Debrecen, Ritka Betegségek Osztálya........

Óriási várakozással megújult hittel, reménnyel, újra bízva az orvosokban érkeztünk. Ha ezt lehet fokozni akkor sokkal nagyobb csalódással távoztunk 1 hét után!
Megismételték ugyanazokat a vizsgálatokat amelyeket az elmúlt évben már elvégeztek Zsókánál.
Semmit nem tettek hozzá......!
.........Hónapokkal később  hallottuk vissza, hogy az MTV Riporterének nyomására,mintegy kényszerből vállalta és ajánlotta fel a segítségét a "Ritka Betegségek orvosa"!

Június.
Újból Debrecenben vagyunk Zsóka 1 hónapos gyógykezelésén, amelyet ingyen ajánlott fel egy Doktornő a magánrendelésén. Sajnos nem hozott változást az állapotában.
Ebben az időszakban viszont olyan önzetlen,emberbaráti segítségnyújtásokban volt részünk amilyet előtte és azóta sem tapasztaltunk! Olyan személyek segítettek akiket előtte soha nem ismertünk.
Ezúton is hálás szívvel köszönjük Nekik!

http://elniakarunk.5mp.eu/web.php?a=elniakarunk

Nem rajtuk múlott,hogy nem csökkent Zsóka fájdalma, Ők mindet elkövettek. Sőt még többet is....!

2012. Augusztus.